ارتقاء رایانه در فردیس کرج

ارتقاء رایانه فردیس کرج

ارتقاء کامپیوتر فردیس- پویان رایانه ( کامپیک )

 

ارتقاء کامپیوتر فردیس کرج

 

حقیقت این است که همیشه خریدن یک کامپیوتر جدید نمی‌تواند مقرون به صرفه باشد و شما می‌توانید به راحتی و با صرف هزینه‌ای کمتر، و با ارتقاء کامپیوتر برخی از مشکلات بوجود آمده‌ی ناشی از قطعات و سخت‌افزار‌های قدیمی را با این روش، براحتی برطرف کنید.

آمارها نشان میدهد که امروزه خرید و فروش کامپیوتر گسترش زیادی یافته است. این کار، لزوما کار بدی نیست ( بخصوص این‌که یک تولید کنند‌ه‌ی سیستم‌های کامپیوتری باشید). در حقیقت، با استفاده از تمامی دستگاه‌های ویندوزی فروخته شده در ۵ سال گذشته، می‌توانید در وب به گشت و گذار بپردازید، ایمیل‌های خود را چک کنید و حتی فایل‌های ویدئویی با کیفیت بالا را نیز پخش کنید. بسته به سخت‌افزار استفاده شده در سیستم، شاید بتوانید بازی‌هایی را نیز که اخیرا منتشر شده، را نیز به خوبی اجرا کنید و از کامپیوتر خود تا حدودی لذت ببرید. اما با تمام تعاریف این بدین معنا نیست که کامپیوتر شما را نمی‌توان ارتقاء داد. ارتقاء برخی از قسمت‌ها کامپیوتر، ارزان‌تر از خرید یک کامپیوتر جدید است. این کار به اندازه‌ای که فکر می‌کنید برای شما هزینه نخواهد داشت. پویان رایانه بهترین مشاور شما در ارتقاء کامپیوتر خانگی در فردیس و کرج خواهد بود.

 

در نظر داشته باشید که با توجه به بروزرسانی نرم افزار ها سیستم ها نیز برای دارا بودن راندمان و سرعت کافی می بایست متناسب با نرم افزار ها ارتقا داده شوند.

پویان رایانه فردیس با بیش از 20 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات کامپیوتری در کرج آماده همراهی با شما در مشکلات کامپیوتری و ارتقاء رایانه خانگی شما خواهد بود.

ارتقاء رایانه در فردیس کرج

 

ارتقاء سخت افزاری کامپیوتر فردیس

مهمترین قدم در ارتقاء کامپیوتر فردیس در سطح سخت افزاری پیاده میشود .  ارتقاء رم ، ارتقاء مادربورد ، ارتقاء سی پی یو، ارتقاء پاور و ارتقاء کارت گرافیکی از زمره بیشترین موارد ارتقاء سخت افزاری کامپیوتر است .اگر این کار توسط کارشناسان زبده صورت بگیرد با حداقل هزینه میتوان بهترین کیفیت و بازدهی را از رایانه خود بگیریم. پویان رایانه (کامپیک ) با داشتن تجربه ای خوب و کامل در زمینه ارتقاء سخت افزاری کامپیوتر بهترین مکان برای این نوع خدمات برای رایانه شماست. تیم پویان رایانه با بیش از 20 سال تجربه براحتی میتواند بهترین انتخاب برای ارتقاء سخت افزاری کامپیوتر های شما عزیزان همشهری در فردیس کرج را  شناسایی و با بهترین قیمت ممکن برای شما این خدمات را ارائه دهد.

ارتقاء کامپیوتر سازمان های کرج و فردیس

ارتقاء کامپیوتر و ماشین‌های اداری سازمان ها و ادارات خصوصی و دولتی، یکی دیگر از خدمات ارائه شده در پویان رایانه فردیس است. این مرکز به منظور پایش و حفظ بهینه اموال سخت‌افزاری، تجهیزات رایانه‌ای و ماشین‌های اداری، کادری متخصص و کارآمد از برترین متخصصین  را به همکاری فراخوانده تا تمامی عملیات مورد نیاز جهت ارتقاء و افزایش بازدهی تجهیزات رایانه‌ای و اداری را پیاده نماید.

 

 

راه های تماس با ما

خدمات کامپیوتر فردیس

 

خدمات تخصصی تعمیر کامپیوتر فردیس در پویان رایانه

  • ارتقای سخت افزار های موجود و سیستم های عامل و نرم افزار ها به نسخه های جدیدتر و بروز تر
  • عیب یابی سخت افزاری و نرم افزاری و … رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری 
  • نصب شبکه ، پشتیبانی شبکه ، عیب یابی شبکه ، نگهداری شبکه ، خدمات شبکه
  • نصب و راه اندازی اینترنت پرسرعت و شبکه و اینترنت سازمانی و خصوصی
  • نصب و راه اندازی تجهیزات جانبی کامپیوتر شامل پرینتر ، اسکنر ، فکس ، voip و ups و..
  • نصب انواع ویندوز و سایر سیستم عامل ها ، سیستم عامل کلاینت و سیستم عامل های سرور
  • نصب انواع آنتی ویروس و فایروال ( دیوار آتش ) و نرم افزارهای امنیتی و محافظتی
  • نصب و نگهداری و پشتیبانی ، نصب و پشتیبانی انواع شبکه های کامپیوتری

 

خدمات تخصصی ارتقاء کامپیوتر در فردیس

ارتقای مادربرد فردیس

ارقای رم فردیس

ارتقای هارد فردیس

ارتقای کارت گرافیک فردیس

ارتقای cpu فردیس

برای دریافت و مشاوره رایگان و خدمات ارتقاء رایانه با ما تماس بگیرید.

راه های تماس با ما

تعمیرات تخصصی لپ تاپ فردیس
  • شما چه امتیازی به خدمات ارتقاء تخصصی رایانه فردیس میدهید؟
4.6
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ